• Map
  • Wall
  • Meet
  • Add to likes
  • Say Hello
  • Send eCard
  • Send a Gift
  • Share
About Me
ok so im a crazy kid.... well young adult now huh?? lol..... im a fruit loop and yeah it just works for me...... i can be a total ***** if im ****ed..... im really random and very easily entertained...... i love horses..... they are sooo the best!!!............ hang with my friends is loads of fun....... so is having bon fire parties out in my field........ haha....... memories........ i love to take pictures and listen to music......... uhh im 18 now how cool is that?? yeah i know not really....... lol......... well im outta here so if ya wanna know anything then just ask